Thursday 25 September 2008

Madonna των φτωχών



Gay, celebrities, νεόπλουτοι, fashion victims, στιλίστες, κομμωτές, γραμματείς και τ΄αφεντικά τους, όλοι στην Madonna.. Η απόλυτη εμποροπανύγηρις in a theater near you. Πόσο θα το κουνήσει; Πόσα ρούχα θα αλλάξει; Ποιοι θα είαι εκεί; Φλέγοντα ερωτήματα που θα απαντηθούν με 100 και βάλε ευρώ! Όλες μου οι συμμαθήτριες, οι μισοί μου συμμαθητές, η αδερφή μου φυσικά και οι φίλες της, η κοπέλα μου(@#@%^), ΟΛΟΙ! Το χειρότερο; Οι γονείς μου!
Πάρε και κατάλαβε..
Δεν έρχομαι ρε, δεν έρχομαι μου τα 'χετε πρήξει. Δε σφάξανε να πάω να ποδοπατηθώ για να δω τηλεόραση με άλλους 50.000.. Θα κάτσω να παίξω σκάκι. Chess anyone?

* Στο video η τούμπα της madonna από τη συναυλία της στη Λισαβώνα. Και εις ανώτερα..

No comments:

 

blogger templates | Make Money Online