Wednesday 17 December 2008

ΣΟΚ και ΔΕΟΣ

Το ομολογώ έχω φοβηθεί. Τα πράγματα που συμβαίνουν με ξεπερνούν. Έχει χοντρύνει πολύ το πράγμα. Είναι ανεξέλεγκτο. Και το χάσμα τεράστιο.
Αυτό που έχει συμβεί τα βγαλε όλα στη φόρα. Ο κάθε ένας μετριέται εδώ που φτάσαμε. Εδώ πληρώνονται όλα. Από τη μία οι υπερασπιστές της δημοκρατίας και από την άλλη οι εχθροί της. Ελλάς που τρως τα παιδιά σου ένα πράγμα. Μ΄έχει πιάσει τρομερή κατάθλιψη. Σταματάει μόνο όταν κάνω κάτι. Όταν κάνω κάτι γι΄αυτό. Από το να πηγαίνω στην πορεία μέχρι να γράφω εδώ. Κατά τα άλλα νοιώθω σκατά. Τα χριστούγεννά τους.. Το πράγμα πλέον είναι φαρσοκωμωδία. Τρομακτική όμως. Νοιώθω τους πάντες ζόμπι. Που κινδυνεύουν να με φάνε. Να με ρουφήξουν. Ότι εγώ είμαι τρελός. Ότι εγώ είμαι ο αλλού. Απίστευτο συναίσθημα. Δεν έχεις από πού να πιαστείς. Μόνο με τους φίλους σου. Αυτοί που περνούν το ίδιο πράγμα. Μόνο αυτοί. Ούτε ένας δε βγαίνει να πει κάτι. Ούτε ένας τους. Έχουνε λουφάξει όλοι. Μας έχουνε αφήσει μόνους μας όλοι και κυρίως οι πατεράδες μας , οι μανάδες μας να πούμε. Αυτό είναι το πιο τραγικό απ΄ όλα. Έχω απελπιστεί θέλω κάτι να κάνω και δεν ξέρω τί. Κυρίως έχω τσαντιστεί με το πώς αντιμετωπίζεται αυτό που μας κάνει να είμαστε θυμωμένοι. Και δε νομίζω να είμαστε μόνο τα παιδιά. Καθόλου μάλιστα. Ουφ! Μάλλον δεν ήταν η κατάλληλη στιγμή να γράψω. Αλλά και πάλι , τόσες μέρες δε βρίσκω πώς να εκφραστώ. Χάνομαι. Όποτε είμαι σπίτι είμαι συνέχεια online και παρόλα αυτά δεν έχω καταφέρει να γράψω ούτε μια κουβέντα πόσες μέρες.. Ευτυχώς η αδερφή μου δεν έχει τέτοια προβλήματα. (Έκανε) ότι στεναχωρήθηκε μία μέρα, έκανε ότι ανησύχησε την άλλη, τώρα το μόνο που ξέρει να λέει είναι ότι εντάξει αυτά τα πράγματα που γίνονται τώρα πια δεν είναι καθόλου σωστά και γύρισε πάλι στην ασφάλεια της καθημερινότητας τόσο ανώδυνα όσο είχε βγει. Λαμπρά! Πάλι το καλό κοριτσάκι του μπαμπά. Παίζει τις κουμπάρες με τις φιλενάδες του. Βρήκανε και γκομενάκι τώρα που ψάρωσε με το blog από ότι φαίνεται και όλο και γυροφέρνει. Μασκώτ κανονική. Τρελό παρεϊνη σε λέω. Μην το χάσετε με τίποτα. Dikiasou.com. Οι υπόλοιποι ας κάνουμε κάτι. Αλλά δεν ξέρω τί..

No comments:

 

blogger templates | Make Money Online