Monday 24 November 2008

Βοήθεια ζητάω!

Ντρέπομαι.. Αυτό έχω μόνο να πώ.
Με έχεις κομπλαρει και ντρέπομαι. Είμαι ένας έφηβος.. ο αδελφός σου..

Δε ΘΕΛΩ !!

Δε θα μιλήσω για τους αγνώστους που ΠΡΟΦΑΝΩΣ καμία δουλειά δεν έχουν να βλέπουν κάτι τέτοιο. Αυτό το αφήνω. Στην κρίση του θεού, δεν ξέρω.. Στην ημέρα της κρίσης..
Αλλά εγώ, εγώ τί χρωστάω να βλέπω την αδερφή μου σε αυτήν την κατάσταση; Ποιος σου είπε ότι θέλω εγώ να ξέρω τί παπούτσια φοράς ή πώς δείχνεις τα ποδαράκια σου; Μπρρρρ. Ντροπή ένοιωσα. Γιακ. Δε θέλω. Δε θέλω. Γιατί; Ξουτ, ξουτ!

Και κάτι ακόμα :

Έύχομαι όταν θα δει ο Βίκτωρας το blog σου -και φτάσει και στο επίμαχο video- να μην έχουμε τίποτε άλλα.. Δεν ξέρω. Το 'χεις σκεφτεί καλά; Μήπως να το ξανασκεφτόσουνα;

Ώ θε μου..

No comments:

 

blogger templates | Make Money Online