Monday 10 November 2008

Φόβος&παράνοια.com

Κόλαφος!
Αγαπητοί αναγνώστες αυτού εδώ του blog πραγματικά λυπάμαι για τη μπουρδολογία μου τις τελευταίες μέρες όπως όμως βλέπετε οι εξελίξεις με ξεπερνούν. Η αδερφή μου ως γνωστόν άνοιξε video-blog βγάζοντας στο σφυρί όλο της το είναι..
Αυτό είναι αρκετά δυσάρεστο από μόνο του όμως δυστυχώς καλούμαι να αντιμετωπίσω μια κατάσταση πια που ξεπερνάει κάθε φαντασία : Η αγαπητή dikiasou παρά το γεγονός ότι την έχω παρακαλέσει ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ να μην αναφέρεται σε μένα, να μην αναφέρει το όνομά μου, ή το τί κάνω, δεν παίρνει από λόγια.. Έχω επιστρατεύσει πραγματικά τα πάντα. Στο σπίτι παίζονται απίστευτοι τσαμπουκάδες, κλάμματα, φωνές, κρανίου τόπος! Μου απαντάει ότι δεν μπορώ να επεμβαίνω στη ζωή της και ότι εγώ αποτελώ μέρος της ζωής της!!! Δεν ακούει τίποτα, έχω τρελαθεί! Και χθες - μόλις τώρα το είδα που γύρισα από σχολείο- έχει ανεβάσει ένα κατάπτυστο βίντεο υστερίας όπου εμφανίζει ΚΑΙ εμένα ΚΑΙ τον μπαμπά μας -ο οποίος δεν ξέρει τίποτα.. Σας παρακαλώ κάντε κάτι, πάρτε τη από δω! Μαζέψτε τη! Έχω εγκλωβιστεί με μια τρελή στο ίδιο σπίτι. Από τη μια την καλύπτω κι από την άλλη με φτύνει. Και φυσικά ο μπαμπάκος δεν έχει μυαλό για τίποτε άλλο παρά μόνο την κουκλίτσα του μην ξεράσω..
Δε μου μένει άλλη εκλογή. Αν αυτό είναι videoblogging εγώ είμαι αστροναύτης! Φεύγω, μακριά από το σπίτι μου. Πάω στο φίλο μου τον Ο.. που του κράσαρε το pc. Και ίσως αύριο να σας περιμένει μια έκπληξη.

Cross your fingers..

No comments:

 

blogger templates | Make Money Online