Thursday 9 October 2008

As seen on TV


Χθες (όπως όλοι) κάθησα και είδα τη νέα σειρά του mega "Άγρια παιδιά". Το είχα σημειώσει στο κεφάλι μου : Τρίτη 23:00 να ανοίξω τηλεόραση. Είχα δει τα trailers και είχα μεγάλη περιέργεια να δω πώς θα παρουσιάσουν στην τηλεόραση τα νέα παιδιά -της γενιάς μου ξερωγω- που κάνουν skate και γενικώς ζούνε την πόλη ας πούμε..
Λοιπόν, δε με χάλασε. Οι ηθοποιοί μιλάνε με τρόπο αρκετά κοντινό στην πραγματικότητα, είναι ψιλογρήγορο και έχει ωραία μουσική. To όνομα/ψευδώνυμο βέβαια "σπάικ" παραείναι "αλλού" και επίσης το σκάλωμα που έφαγε το άλλο το παλικάρι ακούγοντας ότι ειναι υιοθετημένος παραήταν κομπλεξικό. Γνώμη μου. Περιμένω πάντως να δω και το άλλο το παιδί -που δεν εμφανίστηκε καθόλου χθες- που είναι και καλά αυτός που ξέρει από τεχνολογία για να καταλήξω. Πάντως σήμερα στο σχολείο, ΟΛΟΙ και εννοώ ΟΛΟΙ μιλούσαν γι΄αυτό. To τί ακούστηκε δε λέγεται. Κλασσικά τα "αλάνια" το κράζανε και οι "ήσυχοι" το κουτσομπολεύανε.. Εγώ που δεν είμαι ούτε το 'να , ούτε τ΄ άλλο πάντως, δηλώνω ότι θα το ξαναδώ. Eδώ "κριτική" από το γνωστό blog inTVduals.

No comments:

 

blogger templates | Make Money Online